tilaa hinnasto

Verkkosivut

Hyvin suunniteltu ja toteutettu verkkosivu palvelee tehokkaasti kohderyhmää. Toimiva verkkopalvelu tehostaa myyntiä tai tuo selviä säästöjä esimerkiksi asiakaspalveluun ja markkinointiin.

Ihmiset käyttävät verkkoa mobiililaitteilla

Suunnittelemme ja toteutamme verkkosivut toimimaan eri mobiililaitteissa. Kun kuntokeskuksen kuukausikortteihin tai pääsykokeiden valmennuskursseihin on mahdollista tutustua missä ja milloin vain olet luonut uuden kosketuspisteen asiakkaisiisi.

Verkkopalvelun seuranta ja kehitys

Harva verkkopalvelu on täydellinen syntyessään. Tämän vuoksi jatkuva seuranta ja sivuston kehitys ovat tärkeässä roolissa. Pienilläkin muutoksilla voidaan saada merkittävää myynnin kasvua.

Yrityssivut

Teemme vaikuttavia verkkosivuja niin yritys- kuin kuluttajasektorille. Olemme sinulle oikea kumppani mikäli koet verkkosivujen olevan tärkeä kanava markkinonnin ja myynnin tukena.

Yritykset ja kuluttajat käyttäytyvät eri tavoin

Sama ratkaisu ei sovi kaikille. Tämän vuoksi suunnittelemme uniikkeja konsepteja, jotka palvelevat määriteltyä kohderyhmää ja tavoitetta. Tämä voi tarkoittaa B2B -sektorilla laajaa tuotelistausta, josta löytyy kävijälle tarvittava tieto ostopäätöksen tueksi. Kuluttajia voidaan koukuttaa viettämään aikaa brändin kanssa erilaisten toiminnallisuuksien avulla.

Ylläpito turvaa tulevaisuuden

Dynaaminen verkkopalvelu saa kävijän palaamaan. Emme jätä sinua yksin sivuston päivityksen kanssa. Asiakaspalvelumme auttaa sivustoon päivitykseen liittyvissä ongelmatilanteissa ja ylläpitomme takaa sivuston toimivuuden ja tietoturvan.

Intranet / Extranet

Meillä on rutkasti kokemusta monitasoisten intranet ja extranet ratkaisujen suunnittelusta ja toteutuksesta. Ratkaisujemme avulla asiakkaamme kommunikoivat tehokkaammin sekä sisäisesti että asiakkaiden kanssa.

Intranet sisäisen viestinnän tehostamiseen

Intranet on muutakin kuin sähköinen ilmoitustaulu. Saatavilla oleva relevantti informaatio tehostaa tietotyöläisen päivää ja auttaa niin omien tehtävien hoitamisessa kuin asiakaspalvelussakin.

Extranet asiakasuhteen syventämiseen

Entistä kiireellisemmässä työtahdissa haasteena on löytää aikaa asiakkaalle. Hyvin suunnitteltu extranet tarjoa tehokkaan väylän asiakkaan kanssa kommunikointiin ja asiakassuhteen syventämiseen. Tämä voi tarkoittaa vaikkapa virtuaalista projektihuonetta tai tärkeän informaation tuomista asiakkaan käsiin. Extranet toimii myös tehokkaana kanavana lisämyyntiin olemassa oleville asiakkaille.

Järjestösivut

Järjestöjen tehtävänä on palvella jäseniään. Me autamme järjestöjä palvelemaan jäseniään paremmin verkossa. Jäsenhankinnan tehostaminen ja sisällön jäsentäminen on erityisosaamistamme.

Potkua jäsenhankintaan

Järjestöjen jäsenhankinta on siirtynyt entistä enemmän verkkoon. Me suunnittelemme verkkopalveluita joissa mahdollisimman moni kävijä pyritään kääntämään jäseneksi. Tämä saavutetaan kävijää puhuttelevalla sisällöllä ja sivuston optimoinnilla.

Tärkeä informaatio saataville

Monesti järjestöjen sivuille tullaan hakemaan tietoa. Me pidämme huolen, että tieto myös löytyy. Huolella mietitty rakenne ja sisällön jäsentely auttaa kävijää löytämään tärkeää informaatioa esimerkiksi jäsenetuihin liittyen.

Verkkokaupat

Kauppa verkossa ei ole verkkokauppa, eli tilausnappi ei tarkoita liiketoiminnan siirtymistä verkkoon. Jotta verkkokauppa toisi tulosta, suunnittelemme sen viimeisiä yksityiskohtia myöten selkeäksi, helppokäyttöiseksi ja integroimme koko hoidon toiminnanohjausjärjestelmään.

Kun uusimme kaupan, asetamme mittarit, joiden avulla voimme seurata myynnin kehitystä. Näitä ovat mm. keskiostoksen määrä, konversio sekä vietetty aika sivustolla. Kaikki toimenpiteet projektin jälkeen pyrkivät parantamaan kaupan toimivuutta ja tukemaan yrityksen liiketoimintatavoitteita.

Projektiimme kuuluu yleensä:

  • vanhan tuotetietokannan siirto tai integroinnit olemassa olevaan järjestelmään
  • konseptisuunnittelu ja graafisen ohjeistuksen seuraaminen
  • webgrafiikan suunnittelu
  • käyttöliittymäsuunnittelu
  • järjestelmän toteutus
  • konversio-optimointi

Verkkokaupparatkaisumme sopivat hyvin:

Järjestelmät

Käytämme verkkokaupan teknologia-alustana avoimen lähdekoodin järjestelmää Magentoa. Magento on nopeiten kasvava verkkokauppa-alusta tällä hetkellä.

Magenton toimintoja ovat mm.:

  • Usean kaupan tuki samassa teknisessä pohjassa
  • Räätälöitävät tuotteet ja tuotevariaatiot
  • Up-sell-, down-sell-, cross-sell-myyntimahdollisuudet
  • Alennuslogiikat, bundlet ja kuponkikampanjat
  • Toivelista-, tilaushistoria- ja uutiskirje-toiminnot
  • Monikielisyystuki
  • Tuki responsiiviselle ulkoasulle ja mahdollisuus toteuttaa mobiilisovelluksia verkkokaupalle

Ohjelmistoprojektit

Aina valmiit ratkaisut eivät palvele tarkoitusta parhaalla mahdollisella tavalla. Osaamisemme kattaa muun muassa pöytä-, tunti- ja kurssivarausjärjestelmät sekä monipuoliset tuoteluettelot ja tuotevalitsimet.

Teemme vaativia järjestelmiä verkkoon, ilman että ne tuntuvat käyttäjästä monimutkaisilta. Järjestelmät voidaan integroida erilaisiin ERP-järjestelmiin, jäsenrekistereihin ja henkilöstörekistereihin.

Järjestelmien suunnittelussa painotamme käyttöliittymäsuunnittelun tärkeyttä. Parhaimmillaan hyvä järjestelmä aktivoi ja tuottaa elämyksiä.

 

Kämp Groupin online-pöytävarausten kehitys on tehty olemassa olevan varausmoottorin päälle.

Verkkolehdet

Perinteisten lehtien suosio hiipuu syystä: ihmiset viettävät enemmän aikaa verkossa kuin perinteisten lehtien parissa. Verkkolehdet ovat nopea viestinnän muoto, joten ne pysyvät ajan tasalla. Verkkolehti on hyödyllinen jo sellaisenaan, mutta voi toimia myös printtilehden tukena.

Sisällönhallintajärjestelmä Joomlan päälle rakennetuissa verkkolehdissä käytämme itse kehittämäämme Piknik-lisäosaa, joka helpottaa ja nopeuttaa sisällön syöttöä oleellisesti.

Verkkolehtitoteutuksiimme voi tutustua mm. Demari.fi:n ja Hetkyajassa.fi:n sivuilla.

Demari.fi on SDP:n verkkolehti.